зі знижкою* 1500
від 850 грн./година

До Ваших послуг світлий та просторий конференц-зал “Синій” з холом для проведення реєстрацій та кава-пауз. Призначений для заходів різного формату, чисельністю до 100 учасників. Розташований на 1 поверсі з можливістю окремого виходу на вулицю і на палубу.

Площа: 105 кв.м. (довжина 13,2 м, ширина 7,8 м, висота 2,2 м).
Площа холу: 73,2 кв.м. (довжина 13,2 м, ширина 5,5 м, висота 2,2 м).

 

Можлива розстановка меблів:

ТеатрЛітера «П»Круглий стілКлас
MAX100454545
COVID**20161218

* вартість зі знижкою надається у разі замовлення проживання у номері.
** місткість на час карантину вказано з розрахунком 5 м на людину.

Готель BAKKARA пропонує конференц-обслуговування вже більше 10-ти років.
Наші партнери, лідери різних ведучих галузей, довіряють нам свої заходи з багатьох причин:

  • 2 конференц-зали, 4 зали з панорамним видом, 2 партнерські зали на 100 і більше гостей у 100 метрах від готелю.
  • Цікаві рішення в інтер’єрі кожного залу
  • Сучасне технічне обладнання
  • Зручні ергономічні меблі
  • Широкий вибір меню, як бізнес-харчування, так і для фуршетного / банкетного обслуговування
  • Конференц-менеджер супроводжує протягом всього заходу
  • Багаторічний досвід організації конференцій та інших заходів

Готель пропонує зали місткістю від 10 до 250 учасників, необхідне обладнання та якісний сервіс обслуговування.

Конференц зала в Києві на Дніпрі

Конференц зала в Києві – це спеціальне приміщення, яке повністю укомплектовано під проведення важливих ділових заходів:

  • Конференцій та прес-конференцій;
  • Урочистих зборів;
  • Семінарів і лекцій;
  • Майстер-класів;
  • Презентацій;
  • Навчання;
  • Переговорів;
  • Брифінгу;
  • Симпозіумів.

Головні особливості – зручне планування, технічне оснащення та професійне обслуговування заходу. Важливо, щоб в залі розмістилися всі гості, а обладнання відповідало формату заходу.

Ми пропонуємо широкий комплекс послуг конфренц-сервісу, в тому числі, бронювання конференц залу на мальовничому березі Дніпра з видом на парк і на річку.

Як обрати і орендувати конференц зал?

Правильно підібрана локація – 50% успіху заходу. При виборі врахуйте такі нюанси:

  • Кількість учасників. Занадто великий зал залишиться напівпорожнім. А це дискомфорт для гостей і безглузда переплата для організаторів. Але і приміщення «впритул» – не кращий варіант. Навіть при 100% явку, гостям обов’язково повинно бути досить просторо.
  • Зручне місцезнаходження залу – важливий фактор. Готель Bakkara знаходиться на Венеціанському острові в 15 хвилинах від центру міста і всього в одній станції метро від МВЦ.
  • Оснащення залу повинно відповідати заходу. Вам повинно вистачати моніторів, екранів, проекторів і інших елементів. Наприклад, для тренінгів в першу чергу потрібні фліпчарти та маркети, для семінарів – мікрофони і аудіосистема.
  • Добре, якщо до залу додаються додаткові приміщення для відпочинку, обіду або кава-брейку.
  • Щоб всім учасникам було комфортно, в залі потрібні кондиціонери, опалення, зручні меблі, конференц-набори, питна вода.

Обіди та кава-брейки

У розпорядженні гостей конференції окремий просторий зал для кава-брейку, а також ресторан Grand Piano для бізнес харчування. Гості можуть пообідати також на літній терасі безпосередньо над водою, в альтанках в парковій зоні або павільйоні, який може бути запропонований для банкетів, корпоративних заходів або для проведення конференцій на свіжому повітрі в теплу пору року.

Ми пропонуємо окреме бізнес-меню для кава-брейків, обідів та бізнес- вечерь. Шеф-кухар вже подбав про те, щоб воно було максимально різноманітним: напої, десерти, випічка, салати, супи, основні страви. На парковій терасі є великий мангал, де можна організувати майстер клас з приготування шашликів і багато цікавих активностей.

Відпочинок або робота?

Оренда конференц залу не включає проживання. Але в готелі Bakkara є 200 номерів різних категорій, щоб розмістити гостей. Для корпоративних клієнтів діють особливі умови і вигідні пропозиції.

Лайнер-готель Bakkara розташовується на березі Дніпра. Наша особливість – гармонія у всьому, включаючи релакс і роботу.

Забронювати

* обов'язково
* обов'язково