ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ.

Загальна.
  1. Гість – фізична особа, яка замовляє, використовує або має намір замовити чи використовувати готельні послуги.
  2. Група – 10 осіб і більше, які бронюють готельні послуги в рамках однієї заявки від одного замовника і прибувають в готель і виїжджають з готелю одночасно.
ЧАС ЗАЇЗДУ І ВИЇЗДУ.
  1. Час заїзду в готель – час, після якого здійснюється поселення в готель.
    Встановлений час заїзду в готелі Bakkara – з 15:00
  2. Ранній заїзд:
    Гарантоване раннє поселення – послуга раннього поселення (до 15:00), попередньо замовлена ​​і підписка Клієнтом в розмірі 100% вартості доби, на яку припадає поселення в готель.
    Негарантоване раннє поселення – послуга раннього поселення (з 06:00 до 15:00), попередньо підписка на Клієнтом і передбачає оплату в розмірі 50% вартості доби, на яку припадає поселення в готель, в разі фактичної наявності номерів і надання послуги Клієнту.
  3. Розрахунковий час – час, який встановлений в готелі і при настанні якого гість повинен звільнити номер у день виїзду.
    Встановлений час в готелі Bakkara – до 12:00
  4. Пізній виїзд:
    Виїзд після 12:00 є додатковою послугою і надається при наявності вільних номерів та інших умов, необхідних для його надання.
    Пізній виїзд до 18:00 – оплачується в розмірі 50% від наданої вартості номера, якщо інше не передбачено договірними відносинами між готелем і замовником / гостем.
    Пізній виїзд після 21: 00- після 21:00 стягується оплата в розмірі 100% від наданої вартості номера, якщо інше не передбачено договірними відносинами між готелем і замовником / гостем.
БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, РОЗМІЩЕННЯ З ДІТЬМИ.
  1. Бронювання вважається підтвердженим, якщо готелем відправлено підтвердження і обидві сторони досягли згоди в обумовленій формі щодо всіх істотних умов надання послуг.
  2. Бронювання вважається гарантованим за умови, що замовник надав гарантії безумовної оплати готельних послуг або штрафних санкцій. Гарантоване бронювання може бути анульоване готелем в односторонньому порядку після 24:00 за місцевим часом в день заїзду.
  3. Бронювання вважається гарантованим за умови, якщо замовником не були надані гарантії безумовної оплати готельних послуг або штрафних санкцій. Негарантоване бронювання може бути анульоване готелем в односторонньому порядку після 18:00 години за місцевим часом в день заїзду.
  4. Бронювання для групи може бути скасовано письмовою заявкою замовника; штрафні санкції застосовуються до замовника за договором між сторонами.
  5. Діти розміщуються в готелі тільки в супроводі батьків або повнолітніх родичів першої лінії. Діти у віці до 5 років розміщуються безкоштовно.
АНУЛЯЦІЯ БРОНЮВАННЯ ТА ШТРАФНІ САНКЦІЇ.
  1. Своєчасна ануляція – відмова гостя або замовника від використання заброньованих послуг не пізніше ніж до 15:00 дня, що передує даті запланованого заїзду або в обумовлені договором із замовником терміни.
  2. Пізня ануляція – анулювання гостем або замовником заброньованих послуг в строк не пізніше ніж до 15:00 дня, що передує даті запланованого заїзду або в обумовлені договором із замовником терміни.
  3. Незаїзд – фактичне неприбуття гостя в готель в день запланованого заїзду.
  4. У разі пізньої ануляції бронювання стягується штраф у розмірі першої ночі проживання згідно оформленим бронювання гостя.
  5. Можуть застосовуватися інші штрафні санкції або умова скасування без повернення передоплати до окремих тарифів і спеціальних пропозицій.
  6. Умови ануляції та інші штрафні санкції готель вказує в умовах тарифу / спеціальної пропозиції / договору між сторонами (готель і клієнт), а гість / клієнт з ними погоджується шляхом бронювання номеру.
ОПЛАТА ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ.
  1. Оплата за надання готельних послуг стягується відповідно до встановленої розрахункової часом.
  2. При виїзді з готелю в день заїзду стягується не менше, ніж за одну добу проживання.
  3. При додатковому розміщенні людини в номері – проживання третьої людини в номері, оплачується згідно з діючим прейскурантом.
  4. Після 23:00 необхідно зареєструвати в службі прийому і розміщення і оплатити проживання гостей, які залишилися в номері.
  5. Ціни на основні та додаткові послуги можуть бути змінені в разі, якщо гість / гості ще не користувався будь-якими з цих послуг.
  6. Для гарантії оплати додаткових послуг готель може стягувати з гостей авансовий платіж. Розмір авансового платежу визначаються адміністрацією готелю.
  7. При відсутності гарантій оплати готельних послуг готель залишає за собою право обмежити надання додаткових послуг автоматично (наприклад, послуги телефонного зв’язку, платне телебачення, послуги міні-бару і т.д.).
  8. Для забезпечення гарантій оплати послуг, что надаються та задля спрощення процедури виїзду, готель залишає за собою право отримати від гостя інформацію про його платіжну карту: номер, строк дії, CVV-код, bage-код.
ЗАБОРОНЕНО В ГОТЕЛІ. ПРАВА ГОСТЯ.

Гостям, які проживають в готелі, забороняється:

  • вносити на територію готелю і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, небезпечні для життя, здоров’я людей та майна готелю;
  • містити в номері тварин і птахів;
  • залишати під час своєї відсутності в номері сторонніх осіб і осіб в номері незареєстрованих;
  • передавати іншим особам свій ключ і / або картку гостя.

Гості, які проживають в готелі, мають право:

  • вимагати надання документів, що підтверджують якість, безпеку і відповідність наданої готелю Bakkara категорії;
  • розірвати договір про надання готельних послуг в односторонньому порядку в будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг та штрафних санкцій, передбачених цими Правилами або договором про надання готельних послуг;
  • при виявленні недоліків в послузі, що надається невідповідності послуги категорії, наданої готелю, вимагати усунення недоліків без оплати або відповідного зменшення оплати за дану послугу; розірвати договір про надання готельних послуг відповідно до чинного законодавства вимагати повного відшкодування збитків, якщо готель не усунув недоліки.
ЦІНИ НА ПОСЛУГИ ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ.
  1. У готелі діє система динамічного ціноутворення.
  2. Згідно динамічній системі ціноутворення, ціна на послуги проживання залежить і може бути змінена відповідно до попиту на послуги і наявності номерів в готелі на кожну окрему дату в році.
  3. Готель має право змінювати ціни на послуги, які він надає, відповідно до змін на ринку послуг і іншими факторами.
  4. Готель має право застосовувати різні знижки та спеціальні цінові пропозиції для тих чи інших періодів в році на свій розсуд.
  5. Максимальна вартість послуги проживання в готелі на 2019 р. вказана в Таблиці 1 нижче. Ціни вказані у валюті ГРИВНЯ за 1 ніч проживання (без сніданку) для кожної з категорій номерів.
  6. Ціни включають ПДВ, не включають туристичний збір 1%.

Таблиця 1

КАТЕГОРІЯ НОМЕРУ

Одномісне / Двомісне, без сніданку

Стандарт з видом на парк або річку (для людей з обмеженими фіз. можливостями)1200
Класичний з видом на парк2300
Класичний з видом на річку2800
Делюкс з видом на парк4200
Делюкс з видом на річку4800
Люкс з видом на парк5700
Люкс з видом на річку6900
Додаткове розміщення в номері300

Забронювати

* обов'язково
* обов'язково