Як організувати конференцію

Незалежно від сфери діяльності компанії, конференції – важливі заходи. Вони дозволяють стежити за новими технологіями, науковими досягненнями, обмінюватися досвідом, проводити обговорення з партнерами. Їх проведення вимагає попереднього планування, підготовки. А для того щоб захід був успішним, необхідно особливу увагу приділити вибору локації.

Де і як організувати конференцію?

Найбільш часто вибирають місця, де можна не тільки обговорити питання, що впливають на бізнес, а й з комфортом відпочити, набратися сил. Так, готель-корабель Bakkara розташовується на березі Дніпра, в центрі столиці, в оточенні мальовничої природи.

Тут можна не тільки провести конференцію, а й організувати ділову зустріч, провести семінар, навчання, інші корпоративні заходи. Для цього готель має у своєму розпорядженні:

  • просторий конференц-зал;
  • приміщення для переговорів «Panorama»;
  • павільйон на відкритому повітрі «Сфера».

Сучасний інтер’єр, якісні меблі, обладнання, швидкісний Wi-Fi стануть запорукою успіху, мальовнича природа залишить приємні спогади.

Головною особливістю готелю є унікальне розташування в парковій зоні. Перебуваючи в центрі столиці, ви будете захищені від міської суєти, зможете добре відпочити, отримати заряд енергії. Персонал готелю подбає про необхідне оснащення.

Залежно від тривалості заходу, ми організуємо перерву на каву, ланч, вечерю для учасників. В меню ресторану Grand Piano знаходяться пакетні пропозиції. Розташуватися на кава-паузу запрошує конференц-хол. Особлива атмосфера дозволить відпочити, поспілкуватися в невимушеній обстановці.

Провести ланч, вечерю запрошує основний зал ресторану Grand Piano. Авторський дизайн, меблі з натурального дерева, особлива атмосфера, дозволять провести ділову зустріч, поспілкуватися з партнерами, насолодитися смачними стравами.

Конференц сервіс: огляд локацій

Конференц-зал

Просторий, оснащений сучасними меблями, конференц-зал вміщає для 100 осіб. Приміщення призначене для проведення конференцій, презентацій, тренінгів, семінарів. З вікон відкривається вид на річку та парк, це ідеальне місце для організації заходів на високому рівні.

Розміщення меблів проводиться кількома способами, від цього залежить кількість посадочних місць:

  • театр – 100 місць;
  • буква «П» – 45 місць;
  • клас – 45 місць;
  • круглий стіл – 45 місць.

При необхідності, ми організуємо синхронний переклад, надамо екран, проектор, фліпчарт.

Зал для переговорів «Panorama»

Приміщення призначене для бізнес-заходів, розраховане на розміщення від 30 до 50 осіб, в залежності від способу розстановки меблів. Сучасне оснащення: плазма, система кондиціонування, швидкісний Wi-Fi дозволять провести конференцію, тренінг, семінар, презентацію. При необхідності, ми надамо додаткове обладнання, організуємо кава-паузу, ланч, вечерю. З вікон залу відкривається вид на Дніпро та паркову зону, по всій довжині приміщення є балкон.

Павільйон «Сфера»

«Сфера» – це нова локація на березі Дніпра. Свіже повітря, гарний вид на річку та Києво-Печерську Лавру стануть запорукою доброго самопочуття гостей, створять ідеальні умови для проведення бізнес-заходів. За формою павільйон нагадує півколо, всередині досить місця для розміщення від 30 до 50 гостей.

«Сфера» – гарне місце для поєднання плідної праці з відпочинком. Менеджери готелю подбають про необхідне оснащення, організовують кава-паузу, фуршет, вечерю.

Павільйон ідеально підходить для:

  • корпоративів;
  • семінарів, тренінгів, презентацій;
  • конференцій.

При бажанні відпочити, можна скористатися м’якими пуфами, шезлонгами та розташуватися на газоні біля павільйону.

Якщо ви не знаєте як провести конференцію, скористайтеся послугами наших менеджерів. Вам допоможуть вибрати локацію з урахуванням формату, чисельності учасників, нададуть обладнання, порадять оптимальне меню.

 

Забронювати

* обов'язково
* обов'язково